Sjuk...

Ja god morgon!
Då har man blivit sjuk då, torrhosta och jag misstänker att jag har feber..
Men jag tänker då inte stanna hemma för de!  

Små packar lite, ska försöka få plats med allt i min lilla Umbroväska. Good luck to me!
Blir vinterjacka för vintern e ju tillbaka igen...  (?!)
kanske inga klackskor... eller jo, mina rosa kan ja ju plocka med iallafall :)
INGA jeans! Är såååå trött på de, de är inte lika bekvämt som leggings =)

Måste hitta min handsfree med, annars kommer jag ha sååå tråkigt på tåget!

Har gått ner 1kg sedan igår (antagligen för att magsäcken är tom) och ska försöka gå ner mer, min magsäck e så töjd nu efter dessa 3 dagar på scandinavium så de blir till att krympa den nu igen..
Vindruvor måste jag ha med mig på tåget, de klarar jag mig inte utan!!

Nu börjar de bli knappt med tid, måste hitta någonstans att ta ut biljetterna med!!

Hejsavej!   (hu? och de betyder? haha)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0