Nytt inlägg (^^)

Hej och hå vilken dag de varit! Haft så nedrans skojj! :)
Vart min sista dag i scandinavium och det är sååå skönt att det är över nu! Kan sova ut i morgon!
Men jag kommer samtidigt sakna alla som jag jobbade med. Vi hade så nedrans kul :)  TACK

Fick dock
ett  deppanfall igår precis efter jag bloggat...  (Vad innebär det att vara manodepressiv?)
Låg bara å grät i säkert 2 timmar, skickade ett jätte-depp sms till älsklingen, vilket jag ångrar för jag vill inte vara jobbig å dra in han i allt (Eller ja, ni fattar.). Så han ringde upp mig och tröstade mig, kändes lite bättre efter ett tag.
Min älskling är BÄST.

GURR
på mig!! Jag kan verkligen inte sluta riva mig i ansiktet.. =(
Fastnar framför spegeln när jag får mina "deppanfall" och kan verkligen inte slita mig där ifrån även fast jag vet  vad konsikvenserna blir!  Måste verkligen komma på ett sätt att sluta..   Jag vill ju vara FIN!

Usch usch usch... Jag måste verkligen sätta igång och träna och tänka på vad jag äter.. Pinsamt att ens skriva vad man väger här, så de hoppar jag över. Men nu jävlar, första doppet, då ska jag jag väga 55 -57! Så det så!!

Kommer inte på något mer att skriva... JO! Min kära moder som har vart sjuk i 3 veckor fick reda på att hon bär på ngt virus som orsakar lunginflamation! :S  Vill inte ha det igen!  .......Men, de kanske kan hjälpa mig på traven mot mitt mål...


 Är jätte trött och ska upp 10 imorrn, ska hinna packa och hitta någonstans att plocka ut mina biljetter  (Långfredag   :SÅker ju till min älskade imorn  <3



GOD NATT!!  :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0