ISU World figure skating championships 2008

Äntligen hemma!

Har vart två hektiska dagar i scandinavium, misstänker att morgondagen kommer bli likadan!
Min klass + paralell klassen blev tillfrågade innan jul om vi skulle kunna tänka oss att ställa upp och styla deltagarna i konståknings VM, det blev givetvis ett starkt ja och nu från Tisdag till Söndag har de blivit massor att göra :)
  Vi har delat in oss i grupper och följer ett tids-schema, står nere i lougen och stylar + sminkar deltadare och blomsterflickor och står även uppe utanför "ishallen"  (eller va man nu ska kalla de?^^) och stylar publiken.
 Stressigt men väldigt kul!  :)   (Träffade Robert Wells och Sofia källgren som underhöll på invigningen, dom lånade nämligen vår louge :) ).

Något annat som är kul och väldigt skönt är att allt är bra mellan älsklingen och mig. Han ringde mig i förrgår och så pratade vi ut ordentligt :)  Åker till honom på fredag och blir där en vecka, UNDERBART! <3

Något mindre roligt är att det känns som att min lärare inte tycker särskilt mycket om mig och att hon inte tar min depression på allvar. Orkar inte skriva ner allting om de nu.


Min älsklingsflicka är frisk!!  :)
Pappa va hos veterinären med henne igår och sa att de inte va någon fara med henne. Hon verkar bara vara lite känslig mot "stick" i hoven. (Hon har eventuellt trampat på sadelgjord-spännet.)  Hon ska vila tills svullnaden gått ner och tills att hon inte haltar mer, då kunde jag börja sätta igång henne igen. Så möjligtvis i helgen eftersom att hon knappt haltade alls i morses och svullnaden hade gått ner jätte mycket.


Ojojojoj, vad jag är trött!  Slutade kl 22 idag, kom hem för ca en timma sedan, och ska vara där kl 8 imorgon!
Dax att sova!   Ska försöka somna utan mitt piller idag för annars sitter de i så länge så jag kommer inte upp till morran.

God natt!  :)   ZZZzzzz zzzZZZ zzzZZ ZZzZ ZZz Zzzz zzZZZzzz.........

image5 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0