God morgon!

Vaknade kl 7 och hade FORTFARANDE  ont i nacken! :(
Kikade ut genom fönstret och vad ser jag? JO, 30 cm snö! Har världen blivit galen? Igår satt jag ju ute i t-shirt och solade?! Jaja, inget att göra åt.
Ingen skola, bussarna kunde inte ta sig fram. Men de va bara skönt de.
  
Pojkvännen hörde inte av sig på hela dagen igår och svarade inte ens på mitt god natt sms.. Får väl se om han hör av sig idag. Usch och fy för distansförhållanden!
Har påsklov nästa vecka, hade tänkt att åka till honom då men får se hur de blir med de.

Försökte få hit N förut.. "Inte ens den tokigaste i världen skulle ge sig ut i dehär vädret!"  
Haha, försöka kan man ju iaf^^

Nej usch vad jag har tråkigt å inte går de någe bra på tv heller. Hade tänkt att ändra designen på min blogg, men jag fattar inte hur man gör en egen så de fick va..
Nä, va tråkigt inlägget blev. Skriver kanske mer sedan.  Shoohej!







image3
Alessandra Ambrosio  -
Den kroppen hade inte vart fel å ha.

Kommentarer
Postat av: Jonesy

haha, den kroppen har jag nästan. Inte så där stora bröst dårå.. och inte så stora lår.. men annars =P

Hejsan förresten! hehe, kul att du läste min blogg och kommenterade

2008-03-17 @ 20:42:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0