God kväll!

Lagom ironiskt, kvällen är inte god någonstans...

Allt känns så hopplöst, känns verkligen som att jag inte har en enda människa i världen just nu.
Känns som att de håller på att ta slut mellan mig och pojkvännen och honom vill jag ju verkligen inte vara utan! Det klarar jag bara inte. Men de enda vi gör just nu är bråkar, varför vet jag inte. Blir väl så när man har distansförhållande..   Jag klarar inte mer! Hjälp!

Vill bara gå in i badrummet och göra slut på detta eviga lidande, men jag vågar inte. För jag vill ju leva, men inte såhär...

Läste precis i en blogg något i stil med  " Det är när jag är ledsen som jag vill börja svälta mig igen", Jag känner precis likadant. Det är precis som att det sitter en djävul på ena axeln och en ängel på andra som slåss om min uppmärksamhet.

Det är verkligen inget som går min väg, min älskade är halt! Och inte lite heller =( 
Hon är helt svullen nere från hoven och upp till knät på höger fram...  Hovslagarn kikade på henne och trodde inte at det var någon hovböld som jag hade hoppats på (Läker ofta sig själft). Det blir alltså till att ringa veterinären imorgon och höra ifall vi behöver komma in med henne. Stackars "liten"....


Va fan gör man när man inte orkar med mer?
                                                                                                                             image4

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0