Friskare..!

Usch, har vart väldigt dålig de senaste dagarna, men jag börjar äntligen blih bätre :) Blev nog inget mer än början till lunginflamation.  Men får väl se, de har ju gått upp och ned.

Idag ska jag och älsklingen köpa vuxen grejor^^  Dvs toalett papper och sånt. Det har jag aldrig gjor förut, jag känner mig så vuxen!
Just nu är han på banken och växlar, hade 300 i mynt (!), tror inte affärsbiträdet skulle tycka de vore så kul om vi la upp massa mynt^^  Usch, vilken kö det skulle bli.

Jag vill så gärna köpa kläder, men nä, det ska jag inte göra. Det har vi inte pengar till.
Ikväll ska vi ut, -"men ni hade ju inte pengar till kläder?"  Vi går ut innan  10, då ere ju gratis :) + att idag får man gratisbiljett till fredag!  Är så trött på att bara ligga framför tvn!

Måste börja tänka ekonomiskt nu, ingen hämtmat! Inget godis!
Vad jobbigt saker och ting blev... Behöver ju egentligen köpa ny foundation och  nytt puder... Gahhh!


Måste sätta igång med allt nu, skriver kanske senare.
Hejsvej!


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Fin header... verkligen vackra ögon:D

2008-03-26 @ 13:47:07
URL: http://beccellie.blogg.se
Postat av: Sweet 16´s blogg

usch hoppas du blir frisk! :D

2008-03-26 @ 13:47:23
URL: http://performance.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0