=(

Jag hatar mensvärk! skulle aldrig slutat med p-piller, (slutade för att läkarn ville se om jag mår bättre utan) nu har jag megamensvärk och får byta tampong varje timma! ><
Bara för att jag har mens nu  är jag åxå jävligt svullen, usch vad jag är fet!! Fast just nu är  det väl ganska mycke vatten som försvinner om några dagar men mina lår är ändå feta efter de.
       Nä, nu får jag sluta att lata mig och säta igång med träningen igen! Måste bara se till att bli frisk försk ><
Jag har ju ett gymkort för både pass och gym och tränade flitigt i 7v, men när jag började se resultat blev jag helt plötsligt lat igen... BLÄ PÅ MIG!

Fan, nu måste jag börja sätta upp mål....
Vid första doppet (första ggn jag visar mig i bikini) ska jag ha livit av med:
MINST 3 kg!
MINST 3cm i midjan
Minst  3cm runt varje lår!

Hua vad jag kommer få kämpa, men de kommer bli så härligt när jag är framme vid mina mål :)
Jag kommer även må så mycket bättre  psykiskt, för de gjorde jag förut när jag var duktig och tränade.

Något som även förbättras vid träning är min aptit, får inte lika dåligt samvete  och känslan av att behöva svälta mig när jag tränar.  Det är ju bra? :)

Men just nu är vä min aptit inte direkt super, känner mig så fet, jag behöver ingen mat,, blä..
Har börjat få kväljningar efer jag äit frukost med, har fått upp maten 3 ggr... Är det för att jag är lite dålig eller för...... nej, det kan de väl intte vara? Jasg gör de ju inte med flit.  Eller..?


Usch, allt snurrar bara i huvudet på mig, känns inte som att jag vet någonting. Jag vet inte vem jag är längre..

NEJ! Nu ska jag inte gnälla mer.

Ikväll ska jag och älsklingen på bio! Vi ska se 27 dresses, hoppas den är rolig för nu har jag inte sett en bra film på länge!   Inte sedan jag såg förtrollad, den är jätte söt! :D
Efter  bion ska vi förmodligen ut och då ska jag ha på mig min nya "tröjklänning" som jag införskaffade mig igår.
Den är knall cerice rosa och från gina tricot, den hon har på sig i reklamen :)   *Älska rosa*

Ska INTE  dricka för mkt ikväll!

Ska sminka mig och bli "fin" nu.
Skriver kanske någt mer sen.

HEJSVEJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0