Träningsvärk!

Eller stavas värk med e?
Har alltid vart dålig på stavning med e och ä. Jäjä.

Iallafall, jag kommer ha så ont i mina vader och min rygg imorgon, konditionstränade flickan (galopp 20 min) och stod alltså i 2-punkt sits hela tiden. Det var jobbigt vill jag lova! Haha, jag var nästan svettigare än hästen.
Sedan var det dags för hoppträning med killen och det gick väldigt bra trots mina urpumpade ben, men som sagt imorgon kommer det göra ont. ;)

Jag är så himmla besviken! 1:a April, ska det inte skämtas då? Jag har iof inte skämtat med någon, men jag kom ju inte heller på något. 
Men grejen är, inget på tv, inget i tidningen, inget någonstans??!!
Fy vad tråkigt!  

Har någon märkt av 1:a April?!

image14

Har inga vindruvor hemma heller vilket gör mig ännu mer besviken... =(
Är ju lite smått beroende av de, brukar bli ca 1kg om dagen ;)  Men det är ju så otroligt gott och 1000 ggr nyttigare än godis. 

Ska kika lite på tv. Hejsvej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0