Läggdax!

Ska alldeles om en liten stund hoppa i bingen, men har inte blivit sömnig av tabletten ännu.

Tänk att något så lite kan göra så mycket!
Satt här och läste några bloggar innan jag logga in på min. Kännde mig ganska nere för att dagen har väl vart sådär.  Loggade efter en stund in och upptäckte att jag fått 3 söta kommentarer, dom förgyllde min kväll :)
Sitter och ler lite för mig själv.  Tack, det var väldigt gulligt :)

Som sagt, annars har dagen vart sådär. Har gått runt och tänkt alldeles för mycket.
Inte blivit så mycket gjort i skolan, en permanent rullning på 5 timmar (!!) Duktigt.

Idag tog min foundation slut och den kan jag inte leva utan (typ).
Har någon slags mani att jag måste riva sönder mig i ansiktet hela tiden, kan verkligen inte slita mig från spegeln. Jag har liksom ingen kontroll.
iallafall, efter skolan stannade jag till på kicks och köpte ny foundation och nytt puder.
Har inte hittat ngt spec märke ännu som jag tycker om så nu tänkte jag prova clinique.
Har hört att dom ska vara bra då dom utvecklar sina produkter tsm med en hudläkare.


Nu får jag nog lägga mig, ska upp 7 imorgon. (Tabletten har inte börjat verka ännu??)
Börjar kl 9 på salongen men har inget att göra förs 10. Har 2 klippningar och en klipp + färg.

Jeje, får hoppas att solen går upp imorgon med.
God natt och sov gott! (betyder inte det samma sak egentligen?^^)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0