Hon kommer med solsken till mig...!

Äntligen, en dag som jag känner mig någorlunda happy!

Solen skiner och de är över 10 + , kom precis hem från min syster. Vi gick till lekplatsen med min systerdotter och jag var nog den som hade roligast. haha!  Det är så roligt att gunga, varför gör man aldrig det längre? Jag ska aldrig bli "vuxen" och tråkig! Jag kommer nog alltid känna mig som typ 12 i huvudet :)
Jag har ju tur att jag har någon som vill leka med mig, (Stolt favvo-moster!) kan ju bli lite tråkigt ensam^^


Idag mår jag så underbart bra! Beror nog endel på vädret och att jag spenderat förmiddagen med den sötaste lilla grisen som finns! (nej, ingen riktig gris)

Så vad ska jag ägna min eftermiddag åt? Jo, det blir till att dra upp till stallet å rida mina pållar idag!
Hoppträning med pojken och lite dressyr med tösen (om jag orkar, de e ju så fint väder så vi kanske rider ut ist)
Kommer förmodligen få sån träningesverk eftersom jag inte ridit på över en vecka (!?)  AJ AJ AJ kommer de låta imorrn när jag ska ta mig ur sängen^^

Förresten, det är ju första April idag! Än sålänge har jag inte åkt på något, men jag får passa mig, det är ett par timmar kvar och det finns ju massa lömskingar runt omkring mig^^ Haha.


Nä, nu får jag skynda mig till stallet om jag ska hinna rida tösen innan hoppträningen (18.30)!


Hejsvej!

image13

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0