Hetsätare

Ja, jag passar nog in i den "kategorin".
Jag misslyckas hela tiden - med allt, mat, pojkvännen, familjen, hästarna, skolan, kompisarna...osv osv..

Vågen visar allt för mycket och jag vet att allt ligger på låren!  om jag bara kunde bli duktigare..
Vet inte om mor å far anar ngt, dom är på mig helatiden.. jag kommer inte undan..


Ångest.. har inte pratat med pojkvännen på evigheter. han ringer hela tiden men jag vågar inte svara...
Vad är jag rädd för? jag vet verkligen inte.
Känner mig bara krossad inuti...

Självmordstankarna kommer tillbaka... Varför blir jag sämre igen..?
Jag var ju påväg tillbaka, sakta men säkert.. todde jag..


 

Kommentarer
Postat av: pam

Tack! =)
Vad kul att höra.

Lycka till, kämpa på, liten bit kvar till sommaren.

2008-04-28 @ 15:37:44
URL: http://pam.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0